7 bucuk ay önce doğum yaptım bu ay cocuk istediğimiz için korunmayı bırakmıştım hamile kaldım, oglum haftaya 8 aylik oluyor ve bugun hamile olduğumu öğrendim. Kimseye soyleyemedim çünkü tepkilerden cok korkuyorum kimle konussam bilemedim eşimle ben cok mutluyuz ama gerisi icin ayni seyi soyleyemicem