5 ay korundum sonra korunmadık 1 yıl 2 ay sonra tekrar hamile kaldım adetlerim düzensizdi ve kafaya çok taktım stres yaptım 1 yılı geçince doktora hamile kalamıyorum diye gittim yumurtlama düzenin bozulmuş dedi halbuki hamileymişim (korunmayla beraber 1 yıl 7ay yani)