halemehmet canım lütfen hemen hamilelik düşünme ben ilk kaybımda 3 ay bekledim 4. Ayda hamile kaldım tekrar kaybettim bebeğimi sonra 6 ay bekledik 7.ayda hamile olduğumu öğrendim şuanda 7. Aydayız 🙏🏻 Herşeyin hayırlsı ama çevredekiler hemen yap falan diyebilir lütfen onlara kulak asma biraz bekle toparlanman lazım bak ben 3 ayda toparlanamamışım yine aynısı oldu tabiki herkeste olacak diye birşey yok ama bekle geç olsun güç olmasın ❣️