halemehmet sakınnnnn!
Sen bakma kimseye. Doktorunu dinle. Rahim dinlensin içinde parça falan kaldıysa da adetle atılır. Rahim dinlenmezse düşükler devam eder biliyorsundur kiii 9 düşük yapan birisi olarak söylüyorum. Kesinlikle doktorunu dinle. Hemde siz biraz kafanızı dağıtmış olursunuz. Enerjinizi depolarsınız. Hemen çivi çiviyi söker düşünces yapmayın. Gerçekten seni çok iyi anlıyorum ama bırak yasını yaşa, acını yaşa. Biraz kafan dağılsın. Gerisi kolay. Allah yoluna koyar. Başın sağ olsun tekrardan. Cennete sırat köprüsünde seni bekleyen bir evladın olduğunu unutma 🙏🏻❤️