Melikekocak Doğumhanede ki doktorlar farklıydı ben gördüğüm zaman. Doğumhanesine de girdim. Gayet iyi doktorlar öncelikle gideceğiniz hastanenin doktorunu zaten mutlaka araştırın. Kimisi insanlıktan gerçekten nasibini almamış olmuyor. Kimisi de başka doktorlara taş çıkartır öyle iyi oluyorlar.