Ben yenı acılan Sultangazi ek binasında kadın doğum var kanuni Sultan Süleyman hastanesi orda kontrole gittim iki kere kadın doğum karısı aynı kat cocuk bılumuydu yenı doganlar geliyordu her gordum e sordum hepsı memnun oldugunu soyledı ben orda dusunuyorum