Bende kanamam olduğunda Kanuni Sultan Süleyman hastanesine gitmiştik daha güvenilir falan die. Acil kadın doğum doktor odasında 5 tane kadın dizmisler sıraya ve altlarındaki çamaşırlarıni da çıkarttirmislar. Sırayla herkesi aynı çatal koltuğuna oturtup muayne ediyo alttan. Namahrem die bişey yok ayrıca ortuyude değiştirmiyolar. Benim kanamam var diyorum bebeğim daha küçüktü kanama olduğundan alttan muayne edilmesini istemiyorum dedim. Nerden bileyim kanaman olduğunu diyo doktor? nie geleyim acile biseyim olmasa ,Sasirmissiniz siz dedim çıktım odadan sinirle. Doğruca özele gittik birsuru iğne ilaç anca toparladik bebegimle. Eşim sağlık bakanlığıni aradı doktoru şikayet etmek için. Geri dönüs yaptılar. Doktor muaynesi kendi insifiyatindeymis herturlu mesuliyeti alabilirmis. Esim daha çok sinirlendi ne demek yani eşim veya bebek ölse doktor bunu nasıl telafi edicek dedi? Kurallar bu şekilde die cevap aldık. Paran varsa iyisin bu ülkede. Sağlıkta devrim dedikleri doktorun istediğini yapması. Kobay gibi o an canı ne isterse öyle tedavi ediyorlar devlette. Zorla özele git paranla iyi muamele gör diyolar. Allah vijdan versin.