Dediğin durumları bende yaşadım ilk gebeliğimi öğrendiğimde 8. Haftada doktor geçer demişti gerçekten öyle oldu ve doktorum yürüyüş yap dedi açık havada eve tıkılıp kalma halin olmasa bile sahil havası al demişti gerçekten iyi gelmişti dayanamadım ben psikiyatriyede gittim ya diye başladığın herşey takıntı demişti ilaç verdi ama ben ilacı kullanmadım şimdi çok şükür iyiyim 12+2 olduk bile 😍