Serap_23 1 aya geçecek kendini koy verme sakın aynı dönemi geçirdim bende. Depresyonda mıyım diye bile ağladığımı biliyorum. Bebek hareketlerini hissetmeye başlayınca daha mutlu oluyorsun. Yine tabi eskisi gibi çok mutlu değil de olduğu kadar artık. Çünkü hareketler kısıtlanıyor, hemen yoruluyorsun, uyku yok. Bir de çevrende sana çok karışan enerjini emen birileri varsa uzaklaştır. Sana iyi gelen nazını çeken insanlar olsun. Kuaföre git bakımlarını yaptır çok iyi geliyor. bebek mağazalarına git ya da internette dolaş (ama alma 😂) örgü yapabiliyorsan çok rahatlatıyor. Cinsiyet partisi yapcaksan onu planla, hayal kur çok hayal kur. Bunlar iyi geliyor. Umarım tez zamanda enerjin dengelenir 🙏🙏