Serap_23 dönemsel bu durum geçecek inşallah 🙏🏼 Ben de öyleyim bazen durup dururken küçücük bir şeye ağlamaktan helak oluyorum yada eşim neşelendirmeye çalışıyor kahkaha atarken ağlamaya başlıyorum bazı dönemlerde ise tam tersi gayet normal ve mutlu😁 hormonsal bi durum o kadar hızlı değişiyor ki hormonlarımız ve vücutlarımız hızlarına yetişemeyip ruhsal sıkıntılar çekiyoruz😬 canın ne istiyorsa onu yap çikolata mı istiyorsun al kavanozu kaşıkla uyumak mı istiyorsun sabahtan akşama kadar uyu tak kulaklıklarını müzik dinle yürüyüş yap ruhuna ne iyi gelecekse onu yap yani ama geçecek dert etme🙏🏼