ikiprensesannesiii Merhaba ben de e bebekten baby plus hero modelini aldım 1300 tlye. Travel sistem ve çanta hediyesi vardı
MrsG Marinnn uygun fiyatlı ne var bilmiyorum ama beneto düşünme derim. Arkadaşıma hediye almıştı kayınvalidesi hiç kullanamadı döküldü araba resmen. Ve Türkiye'de distribütörü yok sorun çıkınca ilgilisi yok. Düşünme bence.
Modies MrsG henüz kullanmadık 🙈 haftaya doğum ama evde deneme yaptık söktük yıkadık. Ellerin tutma yeri bile yıkandı. Ana kucağı ve bebek arabası travel set aldık. Biz bayağı beğendik , aşırı kaliteli duruyor.
Dnizsah Marinnn rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah bizimle beraber ☺️💐💐
Cinarin_annesi14 Marinnn ben bu ay sonu allahın izniyle bebek ve benim alısverişi yapcam cocuk odası ve arabayı ekimde alcam bu gittiğimde arabalarada bakıcam ama yinede 🤗
Marinnn Cinarin_annesi14 ben oda takiminin 4 ayda aldim 🤣 dedemizin hediyesiydi simdj diger eksikleri alayim diyorum surda araliga ne kaldi 🤔🤣🤣
Cinarin_annesi14 Marinnn sende benim gibi hemn bitsin istiyosun 😂 az kaldı vallah bi bakmışız kucagımızdalar 🙏 ben dün gece diyorum keşke 30 hftada doğsalarmış 🤪🤪
ikiprensesannesiii Marinnn benim için önemli olan hafifliği ve konforuydu diğer markalara göre en hafifi buydu. Çocuk büyüdükçe arabayı kaldırıp indirmek daha da zorlaşıyor çünkü ☺️