Marinnn Cinarin_annesi14 ayniymis haftamiz bende buyuk parcalar aradan ciksinda ufak tefek seyleri almaya baslayayim istiyorum 😊
Cinarin_annesi14 Marinnn ben bu ay sonu allahın izniyle bebek ve benim alısverişi yapcam cocuk odası ve arabayı ekimde alcam bu gittiğimde arabalarada bakıcam ama yinede 🤗
Marinnn Ekincis ben alayim kenarda dursun istiyorum bir daha ugrasmak istemiyorum acikcasi birde aracim yok kisin da bi yere gitmek zorunda olursam yagmurda camurda kucagimda tasiyamam 🙄
Marinnn Dnizsah sevgili adaşım 😊 buyuk parcalari almak istiyorum kafam rahat olsun diye kucuk parcalari almaya baslicam daha sonra biraz aceleci davraniyor olabilirim 😊
Marinnn Hatice9202 saglikla kullanmak nasip olsun insallah banada hediye gelse keske 🤣 bu fiyatlar cok bana 😄
Mavilianne Marinnn Bak canım sitede en son stok yoktu yakınında ki mağazalara da sor istersen ben zor bulmuştum. Daha kullanmadım ama iyi ki aldım. Denedim sürüşü falan gayet iyi 😌
Sevda15 Canım bende canyon baby plus alıcam e bebekten Benimde doğumum Aralık’ta o araba çok güzel 899 lira hemde
Marinnn Mubcel happy centerdan almayi dusunuyorum ben sıkınti olmaz herhalde firmanin battigini duymustum sagolun 😊
Dnizsah Marinnn hayırlısı olsun bakalım ☺️ Benim ilk hamileliğim ama daha hiç birseye hevesim yok doğmaya yakın bakarım diyorum 💐
yagmurkiz Marinnn e bebekte nuna travel sistem kullanıyoruz biz 8.aya kadar pusetle kullandık şiödi normal bebek arabasına geçtik ben severek kullandım benim kızımda geçen aralıkta doğdu. Ama ne kadar hiç bişmiyorum bize hediyeydi
Dnizsah Marinnn rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah bizimle beraber ☺️💐💐