Marinnn beklesen bahar gelince alsan bence daha iyi olur. Bende eylülde doğum yapıcam inşallah kendi arabamız var 150 liraya puset aldım kendi arabamız olmasa sling yada anakucaiı alırdım ekim ayında yağmur çamur buralar sonraki Nisan mayısa kadar kullanamıycam. O yüzden yaza göre alırım diye düşündüm.