Emineanltrk ben apandisit ameliyati oldm bi arkadasim apandisit ve sezeryan yapmisti ikisi ayni dedi hic bi fark yokmuş birinde bebeğini aliyolar birinde bi organını kesip aliyolar karinda ayni oranda kesiliyor dikiliyor, tabi genel anesteziden bahsediyorum spinali bilemem. Narkozun etkisi gittikten sonraki 5 saati ömrüm boyunca unutamam korkutmak istemem ama agrisi çok oluyo ya dikişlerin, sonrasnda sknti yok ama, smdi sezeryan benim gozumu korkutmuyor benzerini yaşadm ya, normal doğumdan sonrası korkutuyor nasıl olacak orası çok dikiş olacakmi iliskide tuvalete girerken falan 😣 çekicegin dogum sancisi var bide heleki uyuşturma olmazsa çıkarken ki acilar... Sezeryanda bunlarn hic biri yok, uyuyosun uyaniyosun sdce ilk saatler kotu.