Bebisaskina Melmel 36 . Haftada sezeryana alcklar yani.erken degilmi 38.haftada alinmiomu normalde.bnde sezeryan istyrmda
Melmel Bebisaskina evet 38 haftada sezeryana alıyorlar... benimde... 8 Nisan’da 38 hafta oluyo...yani 6 haftam var... Ben 36 haftalık sezeryan olcam demedimki..,???