Busranrunal canım çok geçmiş olsun öncelikle aynı şeyleri bir ay bende yaşadım bir ay kanamam oldu bir haftası hastane de geçti. Proluton depot vuruldum üç güne bir, progestan kullandım sabah akşam ve tuvalet harici kesinlikle kalkmadım birde hastaneye gidiş gelişler falan. Bende öğretmenim 20.haftama gireceğm ilk kanamam 14. Haftamda oldu şükürler olsun on gündür falanda hiçbirşeyim olmadı. Ben ikinci dönemi kapattım kırk gün rapor hakkımız var sonuçta ben onları kullanıp 32. Hafta olana kadar ücretsiz izne ayrılacam sonrasında Doğum iznimi kullanıcam Allah izin verirse , yani kanamaların tamamen kesilmeden çalışmanı tavsiye etmem, doktor bana artık yürüyebilirsin demesine rağmen tedbir amaçlı hiçbir iş yApmıyorum ve yatmaya devam ediyorum.