meraba bendede kanama var.Koyu renkte tek bu gun gelmedi.dun cok sikinti yawadim kirmizi geldi cok korktum iyne dedi doktor onu vurdum.bendede ikiz ama dun bawqa bir ultrasyona gitdim bana tek oldugunu dedi.fakat gecen hafta bawka yerde ultrasyon bana ikiz demiwdi,hatda bi bawkada ultrasyonda baktirmiwdim ikiz idi.yani anlamadim kanamam var ama kist var obkuculuyor ondandi.Bende yiginto gelmedi agri olmadi cocugun 1yok bu nasil oluyor anlamadim