Merhaba . 14 haftalık hamileyim ama hala düşük riskim geçmedi progestan kullanıyorum proluton iğne oluyorum ama kanamam gecmiyo rahimde kanama alani var 1 tane dr o gecene kadar kanaman olabilir dedi.. ikili test normal cikri ama 2 gün yok sa 3. Gün mutlaka kanamam var ikiz gebeyim ve bebekler iyi benim gibi olan var mı nasıl atlattınız bu durumu