E123 İlk defa duydum bizde hiçbirşey vermezler kızımda o kadar gaz problemi yaşadım kimyon dışında bişey ver diyen olmadı oda ben içiyordum genelde
Sebosss E123 valla canım ben öyle duydum nasipse deneyeceğim birçok kişi de denemiş emin olmak için bı sorayım dedim sende deneyebilirsin istersen
_Yucela_ Sebosss evet bende duydum bi yakinim hemsire kendi calistigi hastanesindeki doktor da kendi bebegine yapmis ve oneriyomus hastalarina
Sebosss _Yucela_ bizim yakınımıza da doktoru önermiş canım valla demekki Doktorlar da biliyor ki öneriyor
Obsesifk Sebosss kuzenim söylemişti bana onu içirip gazını çıkarınca olmuyormuş hiç kendi ikinci ve üçüncü çocuğunda denedi gaz olmamış hiç
Obsesifk İlk haliyle değil doğumdan önce açıyormuş gelince asidi falan gitmiş olur hiç bişey içirmeden madensuyu verip gazını çıkartıyormuş
Sebosss Obsesifk aynen canım annem ben dogumdayken açar maden suyunu asiti iyice gitmiş olur önce zemzem veririz sonra maden suyu ve hurmayı Nasipse
bebiss1 iyide bebek bogulur ya asitden biz kendimiz icemiyoruz asiti yogun maden suyunu sanci caylari var bitkisel beb 2 cocugumda da milupa sanci cayi kullandim rahat gecti bebeklikleri ögün aralari 20 ... 30ml iciriyodum
Sebosss bebiss1 asitli verilmeyecek zaten canım yeni doğan bebeğin midesini o asit ne yapar önceden açılacak aşırı iyice gidecek o şekilde verilecek bebeğe
Aliirem Sebosss aynen vardır bı bıldıklerı canım eskılere guvenmek lazım aslında sonucta kac cocuk buyutmusler 🙂
Sebosss Aliirem kesinlikle canım önceden emziği pekmeze falan batırıp veriyolardi çocuklara valla her dakika doktora gitmek mi vardı eskiden biraz büyük sözü dinlemek lazım gerçekten 😍😍
Aliirem Burcuk ayy yenı dogan bebege de kıyılmaz kı oyle şap şup öpülmez yanii . Neyse genede kalp kırmamaya calıs bakalım hayırlısı olsun
Burcuckc Sebosss geçen gun arkadaşım doğum yaptı ve hemşire ve doktor gelip bilgi verdi ilk altı ay anne sutu dışında su bile vermeyin diye