Benim bir tanıdığıma da doktoru söylemiş akşamdan maden suyunun açıp sabaha kadar bekletiyormuş ve bir çay kaşığı bile değil içiriyormuş o zamandan beri hiç bir gaz sorunu yaşamıyoruz dedi çok huysuz du gazın dan dolayı demişti. Zararlı olsaydı Doktorlar zaten bunu yapın dite tavsiye etmezlerdi diye düşünüyorum. Belirli miktarda abartmadan aşırıya kaçmadan verildiği süre bir sakıncası yoktur ama içi rahat etmeyenler yine doktorlarına özel olarak sorsunlar kayıb edecek birşey yok sonuçta.