Sebosss böyle bir şey olsa Ve doktor öneriyorsa,bilimsel bir şeydir.ben ihtimal vermiyorum.Hatta zararı olabilir.Yetişkinler de bile zararı olabiliyor fazlası.Annem her gün 1 tane içtiği için kanda sodyum oranı çok yükselmişti. aman sakın diyim,yeni doğmuş bebekte denemeyin.Çok vermek istiyorsanız yne de kadın doğumcunUza ve çocuk doktorunuza sorarsınız.