Ben de 32. Haftaya girdim. Uykumda bir şey yok ama çok şiddetli bacak ağrısı çekiyorum. Çatımda çok ağrıyor özellikle yatarken. Bacağımın arasına yastık koyup yatıyorum. Yorgunluk derseniz zaten o ekstra bir boyutta 😑 iş güç eşime kaldı. Yemekleri de ya annemde ya kayınvalidemde ya da dışarda yiyoruz.