Bende 32+3 teyim ve bebeğim normalden biraz ilerde🙏 Bu yüzden daha fazla ağırlık hissediyorum ve çatı ağrısı beni zorluyor.Ev işlerini tek başıma yapamıyorum süpürgeyi eşim kullanıyor evi silip toz alabilmek işkence...
İnşallah benim gibi ayaklarınız elleriniz şişmez doktor 2 gün hiç ayağa kalkma wc haricinde dedi..
Aynı durumda olan varmı?