Tek sorunum zaman geçmiyor 😀
Bel agrısı kasık agrısı falan yaşamıyorum sadece gece uyuyamıyorum pozisyonuma karar veremiyorum agrı olmasa bile dönüp duruyorum tabi dönerken bi 15dakika geciyor 😀 eşimden destek alarak sağımdan soluma dönüyorum resmen ama çok şükürki kızımın rahatı yerinde bi sorun yok inşallah sağlıkla kavusuruz 💕