_vesileaksoy Busra_24 bende son adet 3 Ağustos bakalım eylüle güzel haberler alırız inşallah hepimizzz
beyazguvercinim33 Busra_24 Çifter Çifter doğurasınız inşallah 😁😁😁😁hadi beni de katın amma kıdemli olarak duacı olarak
Busra_24 @Snyhkn19 hoşgeldin yumurtlama günlerini iyi degerlendirirsen iyi haberler aliriz insallah ☺️
Busra_24 @_vesileaksoy inşallah canım inşallah sayımız gittikçe artıyor hepimiz iyi haberi alırız eylülde inşallah☺️
beyazguvercinim33 Busra_24 cümlemizde inşallah Allah kimsenin kapılarına evlatlarına baktırmasın imrendirmesin
Busra_24 @Mine_35 canım benim son adet tarihim 1 Ağustos şuan tam yumurtlama zamanındayım o yüzden şuan bi belirtim yok ama olur inşallah ☺️
Mine_35 Busra_24 benim son 4agustosta bitti adetim sanki zaman zaman bişey batıyo gibi oluyor akıntımda yok önceden çok akıntım olurdu
Busra_24 @Mine_35 aa evet ya sen söyleyince bak benimde aklıma geldi akıntı konusunda benim de öyle. Batmada iki gündür sol kasığımda var bugün yok. Bakalım inşallah olur