Sunay10_ tamam tatlım zaten işe yürüyerek gidip geliyorum meyve çok yiyen biri değilim süt meyve ekmek de değil de tatlı çok yiyorum ondan galiba bide işte bu hormon nasılsa kilo vermeyi zorlaştırıyormuş pazartesi gidim önce Bi bütün hormonları düzene sokayım bakalım bide Baska doktor deniycem eşimin iş durumu da sıkıntıydı 2 aydır maaş yatmıyor doktorda hep para gidemedim bakalım nasip bu ayda gidemem öbür ay inş başlıycam tekrar tedaviye olmadı aşılama yaptırcam