Pazartesi endokrine gidecem kızlar böbrek üstü bezlerim hızlı çalışıyormuş birazcık ondan mı olmuyor hamilelik bilmiyorum doktorum bu etkilemez biraz kilo ver dedi ama arastırdım kiloların sebebide bu hormon muş gidip muayene olalım bakalım ne diyecekler