Ben de 18+0 dayım şu an. Normalde de tansiyonum düşüktür. 10/7 ya da 10/6 falandır tansiyonum ama bu dönem 9/6 hatta 9/5 e düşüyor. Ve yediğim turşunun miktarını size anlatamam. Onca turşuya rağmen bu kadar düşmesine şaşırıyorum ben. Salı günü doktor kontrolüne gidince doktoruma soracağım bakalım ne diyecek. Ama bana çok ilginç geliyor.