21.haftamdayım bende kendimi iyi hissetmiyorum acayıp titreme baş dönmesi halsizlik oluyordu mide bulantısıda başlıyor doktorum bol bol su ve aç kalmamamı söyledi daha kötü hissedersem acile gidip serum taktırabilirsin dedi ya tansiyon yada kan şekeri düşüyormuş bu haftalarda oluyor sanırım