merhaba bende 17+6 yım doğum tarihini 9 nisan dedi doktorum sezeryan olcak 38. haftada alırız dedi beslenmeniz nasıl kızlar ben çok beslenemiyorum gib, geliyor daha bulantım halsizliğim geçmedi kızıma hamileyken her akşam süt içerdim pekmez falan yerdim ama bunda bşey y,yemiyorum :(