Miskokulum
bende ikizlerime hamileyim
1 kiz 1 Oglan
Ogluma Allah izin verirse kayinbabamin ismini koyacagim Ibrahim olacak kendisi hayatta kendi babam kadar cok seviyorum Ondan gönül rahatligiylan koyacagim ismini insallah dedesi gibi dürüst mert babacan ve imanli ve hayirli bir Evlat olur