Benim de kayınpeder yaşıyor vefat etmiş olsa koyardım ama eşim evlenmeden önce söz vermişmiş yine de koymayacağım dedim benim babamın oğlu yok o zaman benim babam daha çok hakediyor onun mu ismini koyayım? İç anadolunun adetleri beni benden alıyor bazen 🤦🏻♀️ Tek isim koyacağız dedim böylece koymak zorunda kalmayacağım 😄