Deletedmom133 ah kuzum tabi birde o mevzu var ikinci de oglan olunca bu seferde annemgil tutturuyor babayın adini koy dye ( süleyman ) ismide bn asla isimleri kıyaslamam ama saten bir eski isim koydum dyorum tek erkek kardesim var o koysa keske bu sisim mevsusunu kimse uzatmasa insan daraliyor valla bir hamileligimizi tatyla gciremiyoruz kızlar 🙄 bende anneme dedim iste napiyim anne tek benim dedigim olsa ben bastan sustum simdi tepeme biniyor konussam bir turlu konusmasam bir turlu iste 😔