Miskokulum öncelikle kayınbaban için , allah rahmet eylesin. Ama içinde bulunduğun durum tamamen saçma. Cnkü , bu çocuk senin ve eşinin birer parcası , ikinizinde ortak bir paydada bulusacagı bir ismin konulması gerektiğini düşünüyorumm. Bnce , eşine de bu durumu aynen böyle hissetirerek , isim konusunda aile büyüklerinin istekleri değil önemli olanın sizin yani senin ne istediğin. Eşinde önceliğini sana versin bi zahmet