Siz bilirsiniz koyup koymamakda benim de üçüncü çocuğum ilkine eşlim koydu vefat eden amcasınınoğlunun ismiydi hayaliydi evlenmeden önce sonra kızım oldu kayınvalidemin ismini koyduk yanına da ben bi isim koydum suan 35 haftalığım eşim babamın ismini koyucam dedi bende asla koymam dedim hepsini ben koymak zorunda değilim diye ortada isim de yok çocuk doğacak anlaşamıyoruz İnan çok sinirleniyorum ben Aras istiyorum Babasının adı Tekin nasıl olacak ne yapıcam aklım almıyor