Mehmet ismi tek başına da yanına bir isimle de kullanılabilecek nadir isimlerden. Kayınpederimin adı da Mehmet oğlum olsaydı eşim babasının adını koymak istiyordu, yanına da istediğin bir isim koyabilirsin demişti. Ben de sırf Mehmet olduğu için kabul ettim, ona da söyledim. Mehmet her döneme ve her yaşa uyabilecek bir isim olduğu için kabul etmiştim normalde aile isimlerine karşıyım. Bir de babası vefat etmiş, isim de kötü ve ağır bir isim değil. Bence zamanla ısınabilirsiniz. Yine de eşinizle çözmeniz gereken bir konu tabiki. Hayırlısı ne ise o olsun.