Nur___ DnzNhr biliyorum o hissi cnm, Bayadır aynı durumdayım, hayırlısıyla bi kucağımıza alsak bebişlerimizi, çok merak ediyorum herşeyiyle görmek istiyorum 💓🤲
Maraslianne DnzNhr egilmede sıkıntı yokta gece kramplar olmasa bacaklarım agriyor gündüz hep oturup kalkamıyorum 😤
Sltnzlm DnzNhr bizde son 99 gün 🎈su gibi geçiyor zaman çok halsiz ve yorgun oluyorum ama herşeye değer annelik❤️
Sltnzlm DnzNhr magnezyum yazdı doktor onu kullanıyorum da pek bi faydası yok gibi gebelik şekerim yüksek çıktı bu aralar şekerle başım dertte ☺️
DnzNhr Sltnzlm yaaa ay bende 28.hafta ayın sonunda gidicem şekerime bakacaklar 😬 inşallah şeker çıkmaz 🤷🏻♀️ Hiç şerbetli şeyler yemiyorum ama bu ara çok sık acıkıyorum meyveye ve tahıllı ekmeğe gömüldüm resmen
Sltnzlm DnzNhr bişey çıkmaz inşalh canım son 3 ay yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik 😄🤩 hayırlısıyla kucağımıza alırız inşalh ❤️
K_Anne Ya benim de 98 kaldı. Ben de saydıklarınıza ek olarak omurga ağrısı da oluyor... 😊 Ayrıca sizinde aynı problemleri yazmanıza sevindim çünkü abartıyor muyum diyordum
Livask Bizde de son 99 🤭😍 ama nasip ne zaman olur bilinmez. İkinci sezaryen im olacak kısmetse. Allah hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin 🤲🏻
Merve1091 Son 105 gün ikili sayıları sabırsızlıkla bekliyorum🤗 benim bitek ayaklarım ve ellerim yanıyor gece yatakta dönerken çok zorlanıyorum canım yanıyor resmen😐
12_yil_sonra DnzNhr ben de 25+2 oldum karnım çok geriliyor resmen nefesim kesiliyor . Magnezyum verdi mi doktorun