DnzNhr Ay iki basamaklı sayıyı gördüm😁 26 haftalık olduk karnım çok gergin bu ara sanırım genişliyoruz🤷🏻♀️ Derin nefes alırken bile cnm acıyo resmen siz ne durumdasınız🤗⭐️
Nur___ DnzNhr hayırlı olsın, cnm Bizim son 95 tabii ne zamana gelmek isterlerse ozaman gelecekler, artık nefes almak baya zorlaştı yeri azaldı diye düşünüyorum Sırt bel ağrıları hat safhada Bunlar dışında sabırsızlık var tabiki 💓
Rbs111 DnzNhr son 104😍 bel ağrısı, uzanınca nefes darlığı ve bebeğin kamurgama vurması dışıda bi sorun yok😍
sevgilihayyam DnzNhr 27-1 ve 27 der demez karnım daha çok büyüdü. 90 gün yazdığını gördüm ya heyecanlandım🙈 sağlıkla gelsinler inşaallah
Nur___ Rbs111 cnm ya aynen, bayramda 6 saatlik yola gittim elimi ayağımı koyacak yer bulamadım, uyuşma ağrı Bide her gece kaburgama vuruyor benim kız :)
DnzNhr Nur___ benimde bildiğin top gibi karnım dışarı fırladı🙈 o yüzden gerginlik var yırtılacak hissi😳🤷🏻♀️😬
Nur___ DnzNhr valla cnm feci oluyor artık çık da nasıl çıkarsan çık diyesim geliyor sonra tutuyorum kendimi 🙊😂
Nur___ DnzNhr biliyorum o hissi cnm, Bayadır aynı durumdayım, hayırlısıyla bi kucağımıza alsak bebişlerimizi, çok merak ediyorum herşeyiyle görmek istiyorum 💓🤲