Gulfem96- normalde rahim agzini olcuyolar ama bazı doktorlar olcmuyo benim ilk gebeligimde bilmiyodum cahildim 20 haftalikken doğum sancısı başladı rahim 5 cm açılmıştı mecburen gebelige son verildi. Ikinci gebelikte 12 haftalikken dikiş atıldı doktor takip ediyodu sürekli 27 haftalık doğum yaptım birini taburcu olduktan sonra evde kaybettim uyku apnesi geçirdi diğer ikizi hiç taburcu olmadan sağlık sorunlarından dolayı 11 ay sonra kaybettim. Bunda çok şükür ilaçlarla rahim agzi uzatiliyo normalde 10 mm di rahim agzi ilaclarima çok dikkat ediyorum