Basaaak Emin ol ki rabbim sabır vermeseydi suan timarhanedeydim. Rabbim öyle yüce ki bu en büyük acıyı 3 gun içerisinde hafifletiyo. Benim bebegim kucagimda melek oldu kefenini ope ope mezarlığa gittim 😢😢 ondan 8 ay sonra diğer ikiz kardeşini gomdum bu ikizlerimden 1 yıl önce yine ikizlerimi gommustum dile kolay değil çok zor bi durum rabbim hiç bir anneyi evladiyla sinamasin. Bu bebegimle simsiki sarilicaz birakmicaz birbirimizi diğer meleklerimin acısını hafifleticek 😭😭