burcukyaa Zelalzelal kaç doz yaptılar bilmiyorum ama ben hissediyorum ağrıyı dediğimde ikinci bi doz daha yaptılar hissediyorum sanıyordum ama doğumhaneye gitmek için sandalyeye oturtmaya çalıştıklarında ayaklarımı tamamen hissetmediğimi farkettim :) suni ile epidural arasında 10-15 dk kadar süre vardı neden öyle oldu hiçbi fikrim yok o an heyecandan bişey düşünemedim ☺️
Smrb burcukyaa masalah ilk olmasina ragmen cok guzel bi dogumunuz olmus Allah herkese nasip etsin cocugunuzu anali babali buyutun😊🌹
Gozdearslaner burcukyaa burcukyaa bu yazinla nasil icimi rahatlattin canim.Allah razi olsun nasil sevaba girdin.bebisine sana esine rabbim saglikli uzun omurler nasip etsin 😇
Sirincili burcukyaa okudum ve gaza geldim ben bi doğurup geliyorum 😂😂😂 şaka bi yana allah bağışlasın inş böyle doğumlar bize de nasip olur motivasyonum yükseliyor böyle hikayelerde 🥰 35 olduk hadi bakalım hayırlısı
Reparista burcukyaa maşallah canım gözün aydın allah analı babalı büyütsün böyle kolay geçen doğumları okudukça rahatlıyorum sormak istediğim bişey var epidural aldıpında doğum masasında ıkınma hissin var mıydı yoksa doktor mu yönlendirdi ıkınman lazım diye bazrn duyuyorum ki epidural ıkınma hissini zayıflattığı için doğum uzuyor diye
burcukyaa Reparista ben hissi tam kaybetmedim canım sancım geldiğini anlıyordum ve onda kendim ıkındım o yüzden uzun sürmedi Doğum ben o sıfır his yazılanlar gibi olmadım hiç
Denizincani burcukyaa masallah be guzel bi hikaye bu saglikla buyut bebegini canim. Benimde ilk we senin gibi siwrisinek isirigina bile aciyor deyip dolanan biriyim we bana da dogumunu nasl yapacaksn diye soyleyen cok oldu istiyorum normal ama yapamycm diye korkuyorum bu hikaye beni cok motiwe etti darisi basima insallah 🤲
burcukyaa Denizincani inşallah canım başkasının dediğini dinleme bana bir kişi bile inanmadı ama yaptım Doğumdan çıktığımda hatta bunu ben doğurdum normal doğurdum diye dalga geçtim yanımdakilerle :))
Reparista burcukyaa anladım canım demek ki doz ayarı falan etkileyebiliyor ben çok istiyorum epidural ama işte bahsedenler bu şekilde bahsedince biraz düşünür oldum en iyisi doktorla konuşmak
aysehatunklkgl burcukyaa Son zamanlarda okuduğum en rahatlatıcı doğum hikayesi ☺️Maşallah size ve bebeğinize. Darısı tüm anne adaylarının başına🤰🏼🌸
MuM burcukyaa o kadar yararlı bir yazı oldu ki benim için cok teşekkürler. Kafamdaki soru işaretleri netleşti. Ailenle huzurlu, mutlu bir yaşam diliyorum🤗
Eylul0212 burcukyaa okuduğum en güzel doğum hikayesi diyebilirim bizi de cesaretlendirip aydınlattığin için çok teşekkürler 😘 kendi adıma çok yararlı bir hikaye olarak aklıma yazdım hepsini 😍 bebeginle sağlıklı mutlu nice senelerin olur inşallah 😍🙏
Eylul0212 burcukyaa bı de bende değişik bı korku var ben migren hastasiyim uyusmaktan korkuyorum yani dogumdan değil de uyuşma korkutuyor beni 😂😂😂 bazen acaba natürel direk agrisa da uyusmasam mi diyorum 😂😂 bı de uyuşukluk ne kadar sürüyor cnm
Enguzeldua burcukyaa rabbim evladınızı sağlıkla sıhhatle buyutmeyi nasıp etsin ne guzel bir doğum hıkayeniz olmuş maşaallah. Benım size bir sorum olacak😔34. Haftaya girdim acaba hurma ve squat yapmaya ne zaman basladınız
burcukyaa Enguzeldua squat yürüyüş falan yapamadım ben dediğim gibi sadece hurma yedim son 3 hafta hergün 1 tane onu da düzenli olarak pek beceremedim ama aklıma geldikçe yedim :)
Ulasbebek burcukyaa bunu okuyunca planli spinal sezeryani yine istedim dikis deyince alttan ödüm kopuo 10 gunde ayni sezeryan sureci kadar uzun.. tabi bu benim isteğim. Allah bebisine ve sana saglik sihhat versin canim❣❤