semaozakdag burcukyaa tebrik ederim Allah analı babalı büyütsün inşallah ben de şuan tam sizin doğum yaptığınız günlerdeyim 38+1 im ama ne sancı var ne nişan ne de su gelmesi hiçbir şey yok epidural öneriyor doktorum da ama çevrem biraz beni tereddüte dusuruyor neden kendi sancınla normal doğum yapmıyorsun diye ne fark var çok da bilmiyorum sizin kendi tercihiniz miydi yoksa doktorunuz mu önerdi hangisi daha doğru var mı bir fikriniz 🙈☺️
burcukyaa semaozakdag ben kendi istediğimle epidural oldum epiduralsiz cesaret edemedim açıkçası çok korkak biriyim ağrı eşiğim çok düşük doktorum da normal Doğum taraftarıydı epidural istediğimi söylediğimde bende onu öneriyorum Zaten demişti
burcukyaa Enguzeldua squat yürüyüş falan yapamadım ben dediğim gibi sadece hurma yedim son 3 hafta hergün 1 tane onu da düzenli olarak pek beceremedim ama aklıma geldikçe yedim :)
semaozakdag burcukyaa benim de doktorum hep normal taraftarı o önerdi zaten epidural olsun diye sonrasında çok agrı sızınız oldu mu peki ?
Reparista burcukyaa anladım canım demek ki doz ayarı falan etkileyebiliyor ben çok istiyorum epidural ama işte bahsedenler bu şekilde bahsedince biraz düşünür oldum en iyisi doktorla konuşmak
Mucizem260619 burcukyaa Gozun aydin canim allah hayirli saglikli evlat etsin insaallah bende 9+6 haftaligim ama asiri normal dogum istiyorum hayirli saglikli biseklde banada nasb olur insaallah :)
burcukyaa semaozakdag hiç ağrım sızım olmadı dikiş dışında O da normal zaten o yüzden iyi ki normal Doğum olmuş diyorum
butterfly4 @Eylulmom ben de gebeliğimin başından beri epidural istiyordum ama doktorum önermedi, dedim nasıl dayanıcam çok korkuyorum, aaa öyle şey olur mu Allah kaldıramayacağımız yükü verir mi dedi, ben epiduralci değilim dedi, bilmiyorum ben de vazgeçtim
butterfly4 @Eylulmom ben de gebeliğimin başından beri epidural istiyordum ama doktorum önermedi, dedim nasıl dayanıcam çok korkuyorum, aaa öyle şey olur mu Allah kaldıramayacağımız yükü verir mi dedi, ben epiduralci değilim dedi, bilmiyorum ben de vazgeçtim
burcukyaa butterfly4 her doktorun kendine göre bi fikri var canım ben iyi ki doktorumu dinlemişim diyorum