Ayy masallah diyerek okudum ne guzel bi dogum :) ben korkuyorum biraz :( normal olursa sen yapamazsın, şöyle aciyor böyle aciyor, sezeryan olursa sisko kalırsın hep acir karnın vs.. napim icimde mi ogutecem cocugu dogacak bi sekilde 😆 insallah sizinki gibi kolay olur benimde dogumum..gule gule saglikla buyutun bebisinizi💜