cennetinsusu 📌 bebeği en az 10 dk memede tutmak lazımmış. Bazı bebekler 1 saat boyunca emerlermiş. Yarım saatte bir memeyi değiştirmek lazımmış. Vede dolgunluğuna ağırlığına göre hangi memeyi verdiğimizi bilip. Ona göre ötekini vermeliymişiz. Böyle demişler ama
Benim gittiğim gebelik okulunda da bir göğüsde süt tamamen bitmeden diğerinden emzirilmemeli en kaliteli süt en arkada olan sürekli göğüs değiştirirsek o kaliteli süte ulaşamaz çocuk demişlerdi🤷🏻♀️ Hangisi doğru acaba