Kovaburcu Bulunduğun şehirde gebe eğitimi olan hastaneleri araştır canım. Bnde devlet hastanesine gittim ücretsizdi. Hatta bazı özel hastaneler bile veriyor bu eğitimi. Üsküdar Zeynep Kamilde gittim. Sanırım yanlış hatırlamıyorsam 6-7 aylıkken gitmiştim. Üzerinden 1 sene geçti canım unutmuşum tam haftamı. Ama son haftalar bile gelenler vardı. Kızım ayın 28 inde yaşına girecek. Hamileyken kullandığım platformdu aklıma gelmişken paylaşayım dedim. 🤗