Dilanozbeyuce Hafif jelimsi olmuş ve kalmış vaginada faydası olmicak büyük ihtimalle iyi sokamadim galiba 😑
Ebiyim Dilanozbeyuce doktor bana çok içeri itmene gerek yok demişti. Ben hiç kullanmadım nasıl kullanırım falan dediğim de öyle demişti. Ama onu kullandıktan sonra hemen yatman gerekiyor.
baharkerdige Dilanozbeyuce Canım bende gece yatmadan önce kullanıyorum bu belirtiler biraz daha azalıyor bilgin olsun
Mislimelek Ciara93 ben 1 ay kanama yaladım 120 tane Progestan iğnesi vurundum çok şükür iyiyiz bir hafta da vajinadan kullandım merak etmeyin zaten çoğu eriyip geri geliyor bu durum normal yani içeri giden gidiyor siz içini rahat tutun . Daha önce bende içmiştim benide mahvetmişti dr um demişti fitil olarak kullan o zaman diye
gulsum1214 Benim de düşük tehlikem olmamasına rağmen doktor çok ufak bir kanama alanı görmüştü 8.hafta . 200 mg hap yada fitil olarak alabilirsin dedi bende sürekli enfeksiyon geçiren birisi olarak hap olarak almak istedim , başım disko topu gibi dönüyordu😂 inanılmaz bir kusma uyku hali hani sarhoşluk nasıl olur bilmiyorum ama öyleydim😀😀 sonra geceleri uyumadan 5 dakika önce bol su ile içiyorum çok şükür hiçbir yan etkisini görmedim 3 hafta oluyor içeli Rahmi topluyormuş
Gigy gulsum1214 ben de öyle yapiyorum 🙈 yoksa bonzai içmiş gibi oluyormussun doktor da dedi zaten etkileri oral aliyorum ben de sabaha kadar deliksiz uyku 😃
Dilanozbeyuce Bu arada şu an düne göre çok çok iyyim baya bi disari atıldı vaginadan ama ınsallah yarari olmuştur diye düşünüyorum
Byza Dilanozbeyuce aynı bende öyle olmuştum vajinadan kullanırsanız baş dönmesi falan olmuyo öyle deneyin
Zeynepppppp Seda35 ben ık haftadır ıcıyorum ama dun az kanamam oldu gittim doktora cok sukut kese duruyordu
Seda35 Zeynepppppp ben 1 haftadır kullanıyorum 1 haftadir kanama devam ediyor bayramdan once baktığımızda kese duruyordu ama kanama azalsada durmadi hala 😔
nalan28_ Dilanozbeyuce çok şaşırdım şu an. O ilacın bebeğe hiçbir zararı yok. Ben 6. Haftamdan beri kullanıyorum sabah akşam şu an 13. Haftadayım ayrıca haftada 1 de iğnesini oluyorum. Benim ara ara kanamalarım oldu o yüzden içiyorum ama azaldı kanamalarım çok şükür. Belirttiğiniz yan etkileri de görmedim gayet iyiyim
Tgceygt Canım bende gebeliğimin 5.ayına kadar içtim dediğin gibi aşırı kusma,sersemlik,değişik bi hap almışım gibi kafa yapardı.Bırakınca kesildi çok şükür doktorun kullan diyorsa aksatmadan kullan düşüğü önlüyor o ilaç
Htcglgnaksy Dilanozbeyuce canım ben 4. Haftada hamile olduğumu bilmiyordum kanamayla gitmiştim zaten hemen başladık biz 10. Haftadayız şuan hiç kesmeden sabah akşam kullanıyorum Doktorum oral yolla kullanırsan yan etkisi çok fazla biraz ağırdır vajinadan kullanırsan hem bebeğe daha çabuk etki ediyor dedi hep öyle kullandım hiçbişisini görmedim çok Şükür doktoruna sor vajinadan dene
Seda35 Zeynepppppp öyle hakkımızda hayirlisi yarin doktor randevum var bakalm ne durumdayız umarim bu kanama bebegi etkilememiştir