Paresss Dilanozbeyuce Ağızdan alındığında kusma baş dönmesi yapar demişti dr o yüzden alttan fitil olarak kullandım sabah akşam .O zamAn yapmıyor.
Gigy Dilanozbeyuce gece kullanıyorum ben de ,tansiyon düşüklüğü ve alkol almış hissi gibi yapıyormuşş evet ,uykuda en guzeli bence :)
Gigy gulsum1214 ben de öyle yapiyorum 🙈 yoksa bonzai içmiş gibi oluyormussun doktor da dedi zaten etkileri oral aliyorum ben de sabaha kadar deliksiz uyku 😃
Dilanozbeyuce Ay cok şükür 2 gündür vaginadan aliyorum ve rahatim sadece fena uyku yapiyo gunduzleri oda sorun degil diğer etkiler olmasında 😑
pyymamm Dilanozbeyuce kanama içindeyse alttan al fitil olarak doktoruna danısarak ben öyle kullanıyorum. Daha önceki düşüğümde içirmiştir doktor bas dönmesi cok yasamıstım bende