Dün hayatimin en kötü günüydü hala da iyi degilim kendi doktorum tatilde diye acile yakın bir özel hastaneye gittim doktor aşırı ilgisizdi zaten ilacı nasıl almam gerektigini soylememisti az önce hastaneyi aradim o doktor bugün yokmuş başkasi vardı yerine dedim ben iyi degilim oluyorum bana nasıl almam gerektigini söylemedi doktor birçok kişiye sordum vaginadan aliniyomus kötü olmamak adına kötü oluyorsanız vaginadan alın dedi şimdi öyle yapicam Allah yardimcimiz olsun çok korkuyorum dün bütün gün agladim durdum benim ilk ayımda düşük riskim vardı zaten bol bol dinlendim yemek bile yapmadim çok şükür atlattim hiç sıkıntım kalmamisti şimdi böyle olunca çok uzuldum ama ben kendi kendime yaptım kalktim iyyim diye bir sürü iş yaptim bayram öncesi sonra arabayla tak tuk git gel yapinca da zorlandim o gece oldu zaten çok pismanim keşke yapmasaydim 😔