Merhaba arkadaşlar dün acile gittim kesemin arka kisminda kanama olduğunu soyledi doktor ve progestoron verdi eve geldim arastirdim yan etkisi çok ciddi ve fazla korktum kullanmadim ama sonra doktoruma sorunca mecbursun diyince kullanim dedim bu sabah başladım aldim ama çok kotuyum yerimde duramiyorum vucudumun her yeri berbat kusma baş dönmesi hiçbirşey yapamama var mi aranizda böyle olan