Devlete ön yargı çok fazla bence. Benim devlette gittigim doktorum cok iyi ben sormadan herseyini söylüyor güler yüz desen var eskiden gittigim özel hastanedeki doktorumdan hic bir farki yok ayrica kadin dogum bilgilendirme siniflari egzersiz siniflari vs falanda var bence hastaneyle degil doktorla alakali hersey